Wednesday, March 14, 2018

ისგ გეგმა


          ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
სსსმ მოსწავლე:*********************           IX კლასი                 პედაგოგი:ე.ჯვარშეიშვილი
გრძელვადიანი მიზანი: ცოცხალი სამყარო

 ბიოლ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ცოცხალი სისტემის ზოგადი ნიშან-თვისებები.

მოკლევადიანი მიზნები:


·         მსჯელობს ცოცხალი სისტემის ძირითად კრიტერიუმებზე (კვება, მოძრაობა, ზრდა, გამრავლება) და ასახელებს,რომ მხოლოდ ცოცხალი ფლობს ერთობლივად ამ თვისებებს;
·         მოიპოვებს მასალას საქართველოში გავრცელებული ენდემური ჯიშების შესახებ ( მაგ.ვაზი, ხორბალი, ხეხილი ძროხა, ძაღლი)




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს ოთახი)
.)მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(მშობელი, პედაგოგი,სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ასახელებს ცოცხალი ორგანიზმისათვის დამახასიათებელ სასიცოცხლო თვისებას: კვებას. განასხვავებს ორგანიზმებს კვების ტიპის მიხედვით; მაგ, მცენარისმჭამელ, ხორცისმჭამელ და ნაირმჭამელ ორგანიზმებს. ასახელებს მათი საკვების მოპოვების გზებს

 IX კლასის სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი
რესურს ოთახი
მასწავლებელი
მასწავლებელი,
სპეც პედაგოგი
2


მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ასახელებს ცოცხალი ორგანიზმისათვის დამახასიათებელ სასიცოცხლო თვისებას: მოძრაობას.
მოსწავლე ასახელებს ცოცხალი ორგანიზმების მოძრაობის სახეებს. მაგ, მცენარეებში ფოთლების მობრუნებას მზის მიმართულებით, ხოლო ცხოველებში და ფრინველებში მოძრაობა, ადგილმდებარეობის შეცვლა ხდება კიდურების დახმარებით, სირბილი, ხტუნვა, ფრენა, ცურვა და ა. შ.
ცხოველთა ატლასი
IX კლასის სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი
რესურს ოთახი
მასწავლებელი
მასწავლებელი,
სპეც პედაგოგი







3

მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ასახელებს ცოცხალი ორგანიზმისათვის დამახასიათებელ სასიცოცხლო თვისებებს: ზრდა და გამრავლება.მოსწავლეს მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია ისაუბროს, რომ ორგანიზმის ზრდა დამოკიდებულია კვებაზე და ზრდასრულ ორგანიზმს შეუძლია გამრავლება, რომელიც გულისხმობს ახალი ორგანიზმის (შვილების) დაბადებას.


IX კლასის სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი
რესურს ოთახი
მასწავლებელი
მასწავლებელი,
სპეც პედაგოგი







4

 მოსწავლეს მასწავლებლის ინსტრუქციით შეუძლია მოიძიოს ინტერნეტის გამოყენებით ინფორმაცია საქართველოში გავრცელებული კულტურული ჯიშების  მცენარეების და ცხოველების შესახებ. მაგ, ვაზი, ხორბალი, ძაღლი,  ძროხა და ა. შ.

კომპიუტერი
რესურს ოთახი
მასწავლებელი
მასწავლებელი,
სპეც პედაგოგი








No comments:

Post a Comment