Wednesday, March 14, 2018

ისგ გეგმა


                                      მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
 ნათია ბაბლიძე
სკოლა
ქ.თბილისის N24 საჯარო სკოლა
კლასი
VIII კლასი
დაბადების თარიღი
23.03.2003წ.
ასაკი
14 წელი
მშობელი/მეურვე
იზო ბაბლიძე
მისამართი
ქ.თბილისი,ბაქოს ქუჩა N 13
ტელეფონი
558 38 00 60
ისგ-ის შექმნის თარიღი
19.10.2016წ.





მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები:სკოლის სპეციალური პედაგოგი,მასწავლებელი,მშობელი
                
                         
           შეხვედრის ტიპი

         X (მოვნიშნავთ)
              თარიღი
საწყისი შეხვედრა
          X
   19.10.2016წ.
შეხვედრა საჭიროებით განსაზღვრული


შეხვედრა I,II სემესტრის ბოლოს

15.12.2016წ.
4.04.2017წ.
12.06.2017წ.
საბოლოო შეხვედრა/შეფასება



ისგ-ის შეხვედრის თარიღი  -   19.10.2016წ.
ისგ-ის შეხვედრის მონაწილეები
1.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრი
ნუცა იაშვილი
2.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრის
მზია რუხაძე
3.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრი
სალომე გონგლაძე

მშობლის სურვილი: ნათიამ შეძლოს ორიენტაცია დროსა და სივრცეში; ტექსტი დაიმახსოვროს მარტივად
მასწავლებლის სურვილი: ნათიამ დაასახელოს ქრონოლოგიური ერთულები;განსაზღვროს საკუთარი უფლება-მოვალეობა სხვადასხვა საზოგადოებაში;შეძლოს მარტვი ტექსტის გაგება-გააზრება.
                                           
                                               საგნის შეფასება
         (შეფასება ხდება საგნობრივი სტანდარტის მიხედვით - ესგ)
საგანი: ისტორია                                  კლასი: მე-8
                        ძლიერი  მხარე
                        სუსტი მხარე
ადვილად კითხულობს მარტივ სიტყვებს.წაკითხვის დროს არის ყურადღებით,ცდილობს ლოგიკურად გასცეს კითხვას პასუხი.ისმენს მარტივ ტექსტს და აქვს ადეკვატური პასუხები.შეუძლია ზუსტად აღიქვას ფოტოს/ილუსტრაციის მნიშვნელობა
კითხვის დროს თითის გაყოლების გარეშე უჭირს ხაზიდან ხაზზე გადასვლა,სხარტად პასუხის გაცემა,უჭირს რთული ტექსტების აღქმა და შედარებით რთულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.უჭირს დროის ერთეულების დაკავშირება მნიშვნელოვან ფაქტებთან.

შეფასების თარიღი:  26.09.2016წ.   საგნის მასწავლებელი: ე.აფხაზავა

შეფასების შედეგები
             სფერო
    ძლიერი მხარეები
       სუსტი მხარეები
აკადემიური  უნარები
   1.წერა




2.კითხვა



3.თხრობა
1.შეუძლია დაფიდან და წიგნიდან გადაწერა(არის ახლომხედველი)



2.შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით გაიაზროს მარტივი ტექსტი;

3.ტექსტს ყვება მარტივი სიტყვებით;ურჩევნია კითხვებზე პასუხის გაცემა მასწავლებლის დახმარებით
1.წერს მსხვილ ასოებს,ვერ წერს წაკითხულის შინაარსს და შეუძლიაა დაასახელოს ქრონოლოგიური ერთეული,მაგრამ ვერ უფარდებს ერთმანეთს.
2.ჭირს რთული წინადადებების აღქმა და გააზრება.

3.უჭირს 5-6 წინადადებით წაკითხულის გადმოცემა მასწავლებლის დახმარების გარეშე.უჭირს სწრაფად გააზრება.
შემეცნებითი სფერო
გაკვეთილზე არის ყურადღებით;მოცემულ დავალებაზე ახდენს ყურადღების კონცეტრაციას.
მოცემული დავალების სირთულე იწვევს მისი ყურადღების გაფანტვას.
ემოციური სფერო
არის მშვიდი,არ ახასიათებს აგრესია.
უყვარს მარტო ყოფნა,არ უყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა.
კომუნიკაციის სფერო
კონტაქტს ამყარებს 2-3 თანატოლთან
არ საუბრობს ბევრს
ქცევა/ყოფაქცევა
არის ზრდილობიანი,არ არღვევს მოსწავლეთა ქცევის წესებს,არ უშლის ხელს მასწავლებელს,არ ახასიათებს წამოძახილი.


---------------------------------
საგანმანათლებლო გარემო
სკოლა,კლასი,მშობელი ჩართულია მის ყოველდღიურ ცხოვრებაში

არითმეტიკა
შეუძლია ანგარიში ათეულზე გადასვლით,იცის გამრავლების ტაბულა,თუმცა ცოდნა არამყარია.


                     ინდივიდუალური  სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი/მიზნები:
მოდიფიცირებული ისგ:დრო და სივრცე
ისტ.VIII.1
მოსწავლემ შეძლოს ისტორიული პიროვნებების (2-3)დაკავშირება ქვეყნებთან;ამოიცნოს ფოტოს საშუალებით
ესა თუ ის ისტორუიული პირი



           მოკლევადიანი მიზანი:                                                   თარიღი
1.მასწავლებლის ან თანატოლების მიერ წაკითხული მონაკვეთიდან  გადმოსცეს რამდენიმე წინადადებით ისტორიული პიროვნების შესახებ 2-3 წინადადებით.
ოქტომბერი - დეკემბერი
2.ნათია ფოტოს საშუალებით დაადგენს პიროვნებას და 1-2 წინადადებით განსაზღვრავს მის როლს.
დეკემბერი- მარტი
3.ტექსტის საშუალებით განსაზღვროს ესა თუ ის ისტორიული პიროვნება დადებითი თვისებების მატარებელია თუ უარყოფითის
აპრილი - ივნისი



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 2
გრძელვადიანი მიზანი:
მოდიფიცირებული ისგ: ისტ.VIII.11 მოსწავლე შეძლებს დაასახელოს ქრონოლოგიური ერთეულები და განსაზღვროს რა პერიოდში ცხოვრობს თავად ის

მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები:
მასწავლებლის მიერ მითითებული ნიმუშის საფუძველზე ილუსტრაციის საშუალებით გამიჯნავს ძველ და ახალ წელთაღრიცხვას(მაგ.ქრისტეს დაბადებამდე შეიქმნა რომი და ქრისტეს დაბადების შემდეგ გაქრისტიანდა მრავალი ქვეყანა,მათ შორის საქართველო)

მიზნის შესაბამისი აქტივობა
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი,
რესურსოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(მშობელი,
პედაგოგი,სპეციალური
პედაგოგი და სხვა)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი)
1.ვკითხულობთ მარტივ ტექსტს სადაც განსაზღვრულია კნკრეტული ფაქტი,რისი საშუალებითაც ის ხვდება მოვლენა მოხდა ქრისტეს დაბადებამდე თუ შემდგომ.
დაფა,ცარცი,წინასწარ შერჩეული ტექსტი,ფოტომასალა
საკლასო ოთახი
პედაგოგი;სპეციალური პედაგოგი
პედაგოგი;სპეციალური პედაგოგი
2.ვასახელებთ ისტორიულ პიროვნებას და მისი მოღვაწეობის პერიოდიდან გამომდინარე განვსაზღვრავს მასწავლებლის დახმარებით დროის ერთეულს (მაგ.I ათასწლეული - 10 საუკუნე;
ილუსტრაცია,ფოტომასალა
საკლასო ოთახი
პედაგოგი;სპეციალური პედაგოგი
პედაგოგი;სპეციალური პედაგოგი

მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები:
ნათიამ შეძლოს მარტივად აღწეროს და განმარტოს რომელი წელთაღრიცხვის პერიოდში ცხოვრობს ის თავის ოჯახთან ერთად და რა უფლებები და მოვალეობები აქვს მას დაბადებიდან .

მიზნის შესაბამისი აქტივობები
 მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი,
რესურსოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(მშობელი,პედაგოგი,
სპეციალური პედაგოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი)
1.“დროის ისარი“ - ნათიასთან ერთად ფორმატის საშუალებით დავხაზავთ დროის ხაზს,გავმიჯნავთ ძველ და ახალ წელთაღრიცხავას და ერთად განვსაზღვრათ რომელ მონაკვეთში ცხოვრობს ის და რატომ
--------------------------
2.“ვინ ვარ მე“- ნათია აღწერს
თავის თავს,ოჯახს,კლასს და მის ადგილს და უფლება-მოვალეობებს საზოგადოებაში;მასწავლებლის დახმარებით,კითხვების საშუალებით შეძლებს განსაზღვროს ყოველივე ეს

















ფორმატი,ფერადი ფანქრები ან მარკერები








---------------
საკლასო ოთახი











-------------
პედაგოგი,სპეციალური პედაგოგი











---------------------
პედაგოგი,სპეციალური პედაგოგი)










--------------------
2.ეს ფურცელი შესაძლებელია გამრავლდეს თუკი დასახულია ერთზე მეტი მოკლევადიანი მიზანი.


შეფასების რუბრიკა

     3-4
      5-6
      7-8
     9-10
ისტორიული პიროვნების დაკავშირება ფოტოების საშუალებით (2-3)
ვერ შეძლებს ვერცერთი ისტორი -
ული პიროვნების დაკავშირე-
ბას
მასწავლებლის ან კლასელის დახმარებით შეძლებს დააკავშიროს 1 ისტორიული პიროვნება მაინც
მასწავლებლის ან კლასელის დახმარებით შეძლებს დააკავშიროს 2 ისტორიული პიროვნება ფოტოსთან
დამოუკიდებლად შეძლებს დაკავშირებას
დროის ერთეულების დასახელება,გამიჯვნადა შეფარდება (1-2)
ვერ იყენებს დროის ერთეულებს
მასწავლებლის ან კლასელის დახმარებით ასახელებს დროის ერთეულებს
მასწავლებლის ან კლასელების დახმარებით ასახელებს, მიჯნავს ერთმანეთისგან წელთღრიცხავს
დამოუკიდებ-
ლად ასახელებს,მიჯნავს და უფარდებს დროის ერთეულებს
საკუთარი უფლება-მოვალეობის დასახელება,განსაზღვრა (ოჯახში,სკოლაში)
არ შეუძლია ოჯახისა და სკოლის გამიჯვნა
მასწავლებლის ან კლასელების დახმარებით მიჯნავს სკოლასა და ოჯახს
მასწავლებლისა და კლასელების დახმარებით განსაზღვრავს საკუთარ უფლება-მოვალეობას საზოგადოება-
ში
დამოუკიდებლად ასახელებს და განსაზღვრავს მის უფლება-მოვალეობას საზოგადოებაში




No comments:

Post a Comment