მოსწავლის
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
ნათია ბაბლიძე
|
სკოლა
|
ქ.თბილისის N24
საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
VIII კლასი
|
დაბადების თარიღი
|
23.03.2003წ.
|
ასაკი
|
14 წელი
|
მშობელი/მეურვე
|
იზო ბაბლიძე
|
მისამართი
|
ქ.თბილისი,ბაქოს ქუჩა N
13
|
ტელეფონი
|
558 38 00 60
|
ისგ-ის შექმნის თარიღი
|
19.10.2016წ.
|
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები:სკოლის სპეციალური
პედაგოგი,მასწავლებელი,მშობელი
შეხვედრის ტიპი
|
X (მოვნიშნავთ)
|
თარიღი
|
საწყისი შეხვედრა
|
X
|
19.10.2016წ.
|
შეხვედრა საჭიროებით განსაზღვრული
|
||
შეხვედრა I,II სემესტრის
ბოლოს
|
15.12.2016წ.
4.04.2017წ.
12.06.2017წ.
|
|
საბოლოო შეხვედრა/შეფასება
|
ისგ-ის შეხვედრის
თარიღი - 19.10.2016წ.
ისგ-ის შეხვედრის მონაწილეები
1.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრი
|
ნუცა იაშვილი
|
2.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრის
|
მზია რუხაძე
|
3.მულტიდისციპლინური გუნდის წევრი
|
სალომე გონგლაძე
|
მშობლის სურვილი:
ნათიამ შეძლოს ორიენტაცია დროსა და სივრცეში; ტექსტი დაიმახსოვროს მარტივად
მასწავლებლის
სურვილი: ნათიამ დაასახელოს ქრონოლოგიური ერთულები;განსაზღვროს
საკუთარი უფლება-მოვალეობა სხვადასხვა საზოგადოებაში;შეძლოს მარტვი ტექსტის გაგება-გააზრება.
საგნის
შეფასება
(შეფასება
ხდება საგნობრივი სტანდარტის მიხედვით - ესგ)
საგანი: ისტორია კლასი: მე-8
ძლიერი მხარე
|
სუსტი მხარე
|
ადვილად კითხულობს მარტივ სიტყვებს.წაკითხვის დროს არის ყურადღებით,ცდილობს
ლოგიკურად გასცეს კითხვას პასუხი.ისმენს მარტივ ტექსტს და აქვს ადეკვატური პასუხები.შეუძლია
ზუსტად აღიქვას ფოტოს/ილუსტრაციის მნიშვნელობა
|
კითხვის დროს თითის გაყოლების გარეშე უჭირს ხაზიდან ხაზზე გადასვლა,სხარტად
პასუხის გაცემა,უჭირს რთული ტექსტების აღქმა და შედარებით რთულ კითხვებზე პასუხის
გაცემა.უჭირს დროის ერთეულების დაკავშირება მნიშვნელოვან ფაქტებთან.
|
შეფასების თარიღი: 26.09.2016წ.
საგნის მასწავლებელი: ე.აფხაზავა
შეფასების შედეგები
სფერო
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
აკადემიური უნარები
1.წერა
2.კითხვა
3.თხრობა
|
1.შეუძლია დაფიდან და წიგნიდან გადაწერა(არის ახლომხედველი)
2.შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით გაიაზროს მარტივი ტექსტი;
3.ტექსტს ყვება მარტივი სიტყვებით;ურჩევნია კითხვებზე პასუხის გაცემა
მასწავლებლის დახმარებით
|
1.წერს მსხვილ ასოებს,ვერ წერს წაკითხულის შინაარსს და შეუძლიაა დაასახელოს
ქრონოლოგიური ერთეული,მაგრამ ვერ უფარდებს ერთმანეთს.
2.ჭირს რთული წინადადებების აღქმა და გააზრება.
3.უჭირს 5-6 წინადადებით წაკითხულის გადმოცემა მასწავლებლის დახმარების
გარეშე.უჭირს სწრაფად გააზრება.
|
შემეცნებითი
სფერო
|
გაკვეთილზე არის ყურადღებით;მოცემულ დავალებაზე ახდენს ყურადღების კონცეტრაციას.
|
მოცემული დავალების სირთულე იწვევს მისი ყურადღების გაფანტვას.
|
ემოციური სფერო
|
არის მშვიდი,არ ახასიათებს აგრესია.
|
უყვარს მარტო ყოფნა,არ უყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა.
|
კომუნიკაციის
სფერო
|
კონტაქტს ამყარებს 2-3 თანატოლთან
|
არ საუბრობს ბევრს
|
ქცევა/ყოფაქცევა
|
არის ზრდილობიანი,არ არღვევს მოსწავლეთა ქცევის წესებს,არ უშლის ხელს
მასწავლებელს,არ ახასიათებს წამოძახილი.
|
---------------------------------
|
საგანმანათლებლო
გარემო
|
სკოლა,კლასი,მშობელი ჩართულია მის ყოველდღიურ ცხოვრებაში
|
|
არითმეტიკა
|
შეუძლია ანგარიში ათეულზე გადასვლით,იცის გამრავლების ტაბულა,თუმცა ცოდნა
არამყარია.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი
მიზანი/მიზნები:
მოდიფიცირებული
ისგ:დრო და სივრცე
ისტ.VIII.1
მოსწავლემ შეძლოს
ისტორიული პიროვნებების (2-3)დაკავშირება ქვეყნებთან;ამოიცნოს ფოტოს საშუალებით
ესა თუ ის ისტორუიული
პირი
|
მოკლევადიანი მიზანი:
თარიღი
1.მასწავლებლის
ან თანატოლების მიერ წაკითხული მონაკვეთიდან
გადმოსცეს რამდენიმე წინადადებით ისტორიული პიროვნების შესახებ 2-3 წინადადებით.
|
ოქტომბერი
- დეკემბერი
|
2.ნათია ფოტოს
საშუალებით დაადგენს პიროვნებას და 1-2 წინადადებით განსაზღვრავს მის როლს.
|
დეკემბერი-
მარტი
|
3.ტექსტის საშუალებით
განსაზღვროს ესა თუ ის ისტორიული პიროვნება დადებითი თვისებების მატარებელია თუ უარყოფითის
|
აპრილი - ივნისი
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა 2
გრძელვადიანი
მიზანი:
მოდიფიცირებული
ისგ: ისტ.VIII.11 მოსწავლე შეძლებს დაასახელოს ქრონოლოგიური ერთეულები და განსაზღვროს
რა პერიოდში ცხოვრობს თავად ის
|
მოკლევადიანი
მიზანი/მიზნები:
მასწავლებლის
მიერ მითითებული ნიმუშის საფუძველზე ილუსტრაციის საშუალებით გამიჯნავს ძველ და ახალ
წელთაღრიცხვას(მაგ.ქრისტეს დაბადებამდე შეიქმნა რომი და ქრისტეს დაბადების შემდეგ
გაქრისტიანდა მრავალი ქვეყანა,მათ შორის საქართველო)
|
მიზნის შესაბამისი
აქტივობა
|
მასალა
|
სად სრულდება
აქტივობა(კლასი,
რესურსოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე
პასუხისმგებელი პირი(მშობელი,
პედაგოგი,სპეციალური
პედაგოგი და
სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი)
|
1.ვკითხულობთ
მარტივ ტექსტს სადაც განსაზღვრულია კნკრეტული ფაქტი,რისი საშუალებითაც ის ხვდება
მოვლენა მოხდა ქრისტეს დაბადებამდე თუ შემდგომ.
|
დაფა,ცარცი,წინასწარ
შერჩეული ტექსტი,ფოტომასალა
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი;სპეციალური
პედაგოგი
|
პედაგოგი;სპეციალური
პედაგოგი
|
2.ვასახელებთ
ისტორიულ პიროვნებას და მისი მოღვაწეობის პერიოდიდან გამომდინარე განვსაზღვრავს მასწავლებლის
დახმარებით დროის ერთეულს (მაგ.I ათასწლეული - 10 საუკუნე;
|
ილუსტრაცია,ფოტომასალა
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი;სპეციალური
პედაგოგი
|
პედაგოგი;სპეციალური
პედაგოგი
|
მოკლევადიანი
მიზანი/მიზნები:
ნათიამ შეძლოს
მარტივად აღწეროს და განმარტოს რომელი წელთაღრიცხვის პერიოდში ცხოვრობს ის თავის
ოჯახთან ერთად და რა უფლებები და მოვალეობები აქვს მას დაბადებიდან .
|
მიზნის შესაბამისი
აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება
აქტივობა(კლასი,
რესურსოთახი)
|
მასალის მომზადებაზე
პასუხისმგებელი პირი(მშობელი,პედაგოგი,
სპეციალური
პედაგოგი და სხვა.)
|
აქტივობის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი)
|
1.“დროის ისარი“
- ნათიასთან ერთად ფორმატის საშუალებით დავხაზავთ დროის ხაზს,გავმიჯნავთ ძველ და
ახალ წელთაღრიცხავას და ერთად განვსაზღვრათ რომელ მონაკვეთში ცხოვრობს ის და რატომ
--------------------------
2.“ვინ ვარ
მე“- ნათია აღწერს
თავის თავს,ოჯახს,კლასს
და მის ადგილს და უფლება-მოვალეობებს საზოგადოებაში;მასწავლებლის დახმარებით,კითხვების
საშუალებით შეძლებს განსაზღვროს ყოველივე ეს
|
ფორმატი,ფერადი
ფანქრები ან მარკერები
---------------
|
საკლასო ოთახი
-------------
|
პედაგოგი,სპეციალური
პედაგოგი
---------------------
|
პედაგოგი,სპეციალური
პედაგოგი)
--------------------
|
2.ეს
ფურცელი შესაძლებელია გამრავლდეს თუკი დასახულია ერთზე მეტი მოკლევადიანი მიზანი.
შეფასების რუბრიკა
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
|
ისტორიული პიროვნების
დაკავშირება ფოტოების საშუალებით (2-3)
|
ვერ შეძლებს
ვერცერთი ისტორი -
ული პიროვნების
დაკავშირე-
ბას
|
მასწავლებლის
ან კლასელის დახმარებით შეძლებს დააკავშიროს 1 ისტორიული პიროვნება მაინც
|
მასწავლებლის
ან კლასელის დახმარებით შეძლებს დააკავშიროს 2 ისტორიული პიროვნება ფოტოსთან
|
დამოუკიდებლად
შეძლებს დაკავშირებას
|
დროის ერთეულების
დასახელება,გამიჯვნადა შეფარდება (1-2)
|
ვერ იყენებს
დროის ერთეულებს
|
მასწავლებლის
ან კლასელის დახმარებით ასახელებს დროის ერთეულებს
|
მასწავლებლის
ან კლასელების დახმარებით ასახელებს, მიჯნავს ერთმანეთისგან წელთღრიცხავს
|
დამოუკიდებ-
ლად ასახელებს,მიჯნავს
და უფარდებს დროის ერთეულებს
|
საკუთარი უფლება-მოვალეობის
დასახელება,განსაზღვრა (ოჯახში,სკოლაში)
|
არ შეუძლია
ოჯახისა და სკოლის გამიჯვნა
|
მასწავლებლის
ან კლასელების დახმარებით მიჯნავს სკოლასა და ოჯახს
|
მასწავლებლისა
და კლასელების დახმარებით განსაზღვრავს საკუთარ უფლება-მოვალეობას საზოგადოება-
ში
|
დამოუკიდებლად
ასახელებს და განსაზღვრავს მის უფლება-მოვალეობას საზოგადოებაში
|
No comments:
Post a Comment