VII-ე კლასის სადამრიგებლო პროგრამა
2017-2018
სასწავლო წელი I სემესტრი
N
|
თარიღი
|
ჩასატარებელი ღონისძიებები
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
შენიშვნა
|
||||
1
|
13.10.2017
17.11.2017
22.12.2017
|
მშობელთა კრება
|
1.
მშობელთა აქტიური ჩართვა სასწავლო პროცესში
2. თანამშრომლობა
3. მათ მიერ
მიღებული რეკომენდაციების, შენიშვნების გაზიარება
4. მოსწავლეთა მოსწრების შედეგების გაცნობა
|
საჭიროების მიხედვით მოსწავლეებთან და მშობლებთან ინდივიდუალური საუბრები
|
||||||
2
|
10.11.2017
|
ექსკურსია
|
1. კულტურული ღირსშესანიშნაობების გაცნობა
2. მოსწავლეთა ინტელექტის ამაღლება
3. მოსწავლეთა დაახლოება
|
|||||||
3
|
მოზარდმაყურებელთა თეატრი
|
სასწავლო წლის მანძილზე
3-4-ჯერ
|
1, კულტურულად განვითარებული პიროვნების აღრზდა
2. დასკვნის გაკეთება
3. ხელოვნების მიმართ დამოკიდებულების ფორმირება
|
|||||||
მიმართულება
I :
პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება
|
||||||||||
N
|
თარიღი
|
ჩასატარებელი
ღონისძიებები
|
შეხვედრის რაოდენობა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
შენიშვნა
|
||||
5
|
ოქტომბერი
|
მოსწავლის როლი სკოლის პრობლემის გადაჭრაში
|
1
|
1, თანამშრომლობა
2. აქტიური მოსმენა
3. სკოლის გარემოზე მოფრთხილება
4. არგუმენტირებული მსჯელობა
5. განსხვავებული აზრის მოსმენა
6. პატივისცემა
|
1, გონებრივი იერიში
2. დიკუსია
3. თემა: ჩვენ და სკოლის გარემო
|
თაბახის ფურცლები
|
||||
6
|
ოქტომბერი
|
მომხიბვლელობა,ჰიგიენა
|
2
|
1, ჯანსაღი პიროვნების აღრზდა
|
1, გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
7
|
ოქტომბერი
|
გატაცება თუ დამოკიდებულება
|
1
|
1, დროის სწორად განაწილება
|
1, გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
8
|
ნოემბერი
|
უნდა გვეშინოდეს თუ არა კრიტიკის
|
1
|
1, ჯანსაღი კრიტიკა
2. ობიექტური შეფასება
|
1, გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
9
|
ნოემბერი
|
სიმორცხვე
|
2
|
1, კომუნიკაციის გაუმჯობესება
2. სიმორცხვის დაძლევა
|
1. ,გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
1. დისკუსია თემაზე: გარკვეულ სიტუაციაში ყველა ადამიანს ახასიათებს
სიმორცხვე?
|
დაფა, ცარცი
|
|||||||||
10
|
დეკემბერი
|
მარტოობა
|
2
|
1, საკუთარი თავის უკეთ შეცნობა
2. მეგობრობა
|
1. ,გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
11
|
დეკემბერი
|
მოსწავლეთა აკადემიური მონიტორინგი
|
1
|
1, მოსწავლეთა აკადემიური
ხარისხის ამაღლება
|
1.საგნის მასწავლებლებიდან ინფორმაციის შეგროვება
2. აკადემიური მოსწრების ამოწერა ინდივიდუალურად
3. დაბალი აკადემიური მოსწრების მიზეზის დადგენა
4.საჭიროებისამებრ მშობლებთან გასაუბრება
|
|||||
12
|
დეკემბერი
|
მე შემიძლია სიბრაზის მართვა
|
2
|
1, საკუთარ თავში წვდომა
2. ემოციების მართვა
3. თანაგანცდა
|
1. გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
3. როლური თამაში
|
1, სიტუაციური ამოცანა
2. წინასწარ გამზადებული სიტყვები როლური თამაშისათვის
|
||||
კლასის ხელმძღვანელი: ეკა ჯვარშეიშვილი
2017-2018 სასწავლო წელი
II სემესტრი
N
|
თარიღი
|
ჩასატარებელი ღონისძიებები
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
შენიშვნა
|
||||
1
|
19.01.2018
16.02.2018
16.03.2018
20.04.2018
18.05.2018
15.06.2018
|
მშობელთა კრება
|
სემესტრში ექვსჯერ
|
მოსწავლეთა აკადემიური ხარისხის ამაღლება
|
1.
მშობელთა აქტიური ჩართვა სასწავლო პროცესში
2. თანამშრომლობა
3. მათ მიერ
მიღებული რეკომენდაციების, შენიშვნების გაზიარება
4. მოსწავლეთა მოსწრების შედეგების გაცნობა
|
საჭიროების მიხედვით მოსწავლეებთან და მშობლებთან ინდივიდუალური საუბრები
|
||||
2
|
მოზარდმაყურებელთა თეატრი
|
სასწავლო წლის მანძილზე
3-4-ჯერ (მეორე სემესტრში სამჯერ)
|
1, კულტურულად განვითარებული პიროვნების აღრზდა
2. დასკვნის გაკეთება
3. ხელოვნების მიმართ დამოკიდებულების ფორმირება
|
|||||||
3
|
ივნისი
2018
|
ექსკურსია ქალაქგარეთ
|
1. კულტურული ღირსშესანიშნაობების გაცნობა
2. მოსწავლეთა ინტელექტის ამაღლება
3. მოსწავლეთა დაახლოება
|
|||||||
კლასის საათი
|
||||||||||
მიმართულებაI
: პიროვნული,
მორალური და სოციალური განვითარება
|
||||||||||
N
|
თარიღი
|
ჩასატარებელი
ღონისძიებები
|
შეხვედრის რაოდენობა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
შენიშვნა
|
||||
4
|
იანვარი
|
ჯგუფი თუ ინდივიდუალობა
|
2
|
1, მეგობრობა
2. საზოგადოებრივი და მიკროსოციალური ჯგუფის ნორმების, წესების და შეხედულებების
შესტყვისი პიროვნების აღზრდა
|
1, შემთხვევის განხილვა
2. დისკუსია
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
5
|
თებერვალი
|
როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი
|
2
|
კონფლიქტის მოგვარება
|
1, გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
1, ჯგუფური მუშაობა
2. სიტუაციის განხილვა
|
თაბახის ფურცლები
|
|||||||||
6
|
თებერვალი
|
თამბაქოს მავნე ზეგავლენა
|
2
|
1, ჯანსაღი ღირებულებების პიროვნების აღზრდა
|
1, პრეზენტაცია
2. განხილვა
3. დამატებითი ინფორმაციის მოძიება
|
პროექტორი
კომპიუტერი
წინასწარ მომზადებული პრეზენტაცია
|
||||
7
|
მარტი
|
უკვე დიდი ვარ
|
2
|
1, ოჯახის, საზოგადოების და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება- მოვალეობების
გაცნობიერებაბბბბბ
|
1, გონებრივი იერიში
2. ჯგუფური მუშაობა სქემაზე
3. პრეზენტაცია
|
წინასწარ მომზადებული სქემა
|
||||
მიმართულება
II: შემეცნებითი
და კულტურული განვითარება
|
||||||||||
8
|
მარტი
|
იუმორი ჩვენს ცხოვრებაში
|
2
|
1, ურთიერთპატივისცემა
2. ჯანსაღი პიროვნების აღზრდა
|
1. ,გონებრივი იერიში
2. შემთხვევის განხილვა
3. დისკუსია
|
სიტუაციური ამოცანა
|
||||
9
|
აპრილი
|
მიმბაძველობა, კუმირები და თაყვანისმცემლები
|
2
|
1, რომელიმე თვისება - მისაბაძი
2, როგორი უნდა ვიყოთ, რომ ვიყოთ მაგალითი
|
1. გონებრივი იერიში
2. თემა
|
|||||
9
|
აპრილი
|
ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება ( მიწისძვრა, წყალდიდობა)
|
2
|
1, ბუნებრივი კატასტროფების დროს უსაფრთხოების ზომების დაცვა და მოქმედების
წესები
2. ინფორმირებული პიროვნების აღზრდა
|
1. მიწისძვრა- საევაკუაციო გეგმა. 2. სიმულაციური თამაში
3. ჯგუფური მუშაობა
( მოქმედების
წესების განხილვა)
|
1, სიტუაციური ამოცანა
2. წინასწარ გამზადებული სიტყვები როლური თამაშისათვის
|
||||
1.წყალდიდობა - კლიმატის ცვლილებასა და წყალდიდობას შორის კავშირის განხილვა
2. მინი ლექცია
3. გონებრივი იერიში
4. ჯგუფური მუშაობა
|
||||||||||
N
|
თარიღი
|
ჩასატარებელი ღონისძიებები
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
შენიშვნა
|
10
|
მაისი
|
ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება ( მეწყერი, ღვარცოფი)
|
2
|
1, ბუნებრივი კატასტროფების დროს უსაფრთხოების ზომების დაცვა და მოქმედების
წესები
2. ინფორმირებული პიროვნების აღზრდა
|
1.მეწყერი - ქცევის წესების განხილვა.
პლაკატის დამზადება (ჯგუფურად)
2.ღვარცოფი- ქცევის წესების განხილვა. პლაკატის დამზადება (ჯგუფურად)
|
|
11
|
ივნისი
|
მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების
მონიტორინგი
|
1
|
1, მოსწავლეთა აკადემიური ხარისხის
ამახლება
|
1.საგნის მასწავ. ინფორმაციის შეგროვება
2.აკადემიური მოსწრების ამოწერა
(ინდივიდ.)
3.დაბალი აკად. მოსწ. მოზეზის დადგენა.
4.საჭიროების შემთხ. მშობლებთან გასაუბრება
|
|
12
|
ივნისი
2018
|
მეორე სემესტრის შეჯამება
|
1
|
1, მოტივაციის ამაღლება
2. საკუთარი ნაკლის დანახვა, შეფასება და გამოსწორება
|
1,მოსწავლეთა დადებითი მხარეების წარმოჩენა
2. შექება
3. თვითშეფასება
|
1, თვითშეფასების ტესტი
|
კლასის ხელმძღვანელი: ეკა ჯვარშეიშვილი
თვალი გადავავლე თქვენს სადამრიგებლო პროგრამას და ძალიან საინტერესო თემები გაქვთ შერჩეული. მეც სიამოვნებით გამოვიყენებდი საკლასო მუშაობისას.
ReplyDeleteგმადლობ ქ-ნო ნათია.
Delete